Söndagsseg

Jaha då är helgen snart slut igen. Fattar inte att tiden ska gå så fort?

Fredagen spenderades i Karlstad då jag hade ett möte med en suverän tjej som har gjort mitt liv lättare(fast jag får betala för det). Kvällen spenderades i Stefans soffa. Båda slocknade framför Tv:n i alldeles för många timmar så vi missade hela idol, snyft!

Lördagen bar det av till Karlskoga för att gå på Thai fest. Stefan var med i år igen+ Iréne m familj. Det var mycket trevlig! Denna gång intogs det lite alkohol så man var lagom avslappnad. Förfesten skedde hemma hos mig. Jag o Stefan spelandes Buzz. Jag vann ALLA omgångar! Jag är drottning över frågespel!!=)
Tillbaka till Thaifesten så sker den för att visa vördnad för vattnet o allt vatten man har förbrukat under året. Man ska då sätta ut Krathonger som ser ut som blommor med ljus o rökelse. Sen ska man tala om vad man önskar inför nästa år. I år var det inte snöstorm så man kunde sätta ut krathongerna utan att de blåste ut =). Det var jättevackert. Maten var oxå exklusiv som vanligt. De kan verkligen laga mat!! Sen blev det lite thaidans oxå. Blev upptvingad på dansgolvet där jag gjorde mina moves. Alla var råimpade=).


Lite svårt att se men det lyste vackert på kvällen.


Kommentarer
Postat av: stefan

jaja, jag vet att jag förlorade den här gången men min tur kommer. Haft en underbar helg tillsammans med dig. stor KRAM

2008-11-09 @ 19:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0