Mini paus

Har en minipaus här på jobbet o då passar jag på att blogga då inte tiden riktigt räcker till...

Hade en svettig kväll igår. Följde med Iréne hem för mat och motion. Det blev ca 2 timmar på dansmattan. Vi är nu så suveräna att vi måste ha på hard för att vi ska bli svettiga=). Och svettig kan jag lova att jag var. Iréne fick telefonsamtal och Felicia åt popcorn så jag fick dansa som en dåre. Tyvärr är ju inte kondisen på topp, men kul var det. Hade lite ont i benpartiet efteråt och det var imma på fönstren. Kanske förbrände hela helgens fusk? =). Hoppas det iaf.

Ikväll blir det ölklubb. Det är irländskt tema så det bjuds på irländsk mat. Skulle vara något med lammkotlett sa kocken som går här på skolan. Det blir nog gott.

Sen imorgon bär det av till den stora metropolen Hallsberg för kurs. Ska träffa andra SFI lärare i länet. Det blir nog kul men en lång dag. Så om ni inte hör från mig så är jag upptagen =). Jag hoppas jag hinner skriva en rad....annars hörs vi så småningom =).
Kan tala om att jag hann med en liten stund med guitar hero igår, o fan vad jag rockar. Börjar komma upp mig i min karriär så nu spelar jag på de stora scenerna =)!!!


Ser ni likheten?

Kommentarer
Postat av: Stefan

det skulle va ciggen då. ha så kul ikväll med ölen. kram

2008-11-11 @ 14:56:14
Postat av: Fröken Källgren

Det är nåt allvarligt fel på dej hjärtat....ha ha ha

2008-11-11 @ 15:56:14
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: Fröken Källgren

Jag syftar alltså till ditt tv-spelande. För övrigt är du fullkomligt normal....öööööhhhhh...enligt mina mått i alla fall =)

2008-11-11 @ 15:56:58
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0