Granskad av chefen

I veckan hade jag besök av chefen på en lektion. Hade fått reda på dagen innan att hon ville komma och sitta med på min lektion. Detta är nåt hon gör hos alla men det gör ju inte saken lättare. Kändes som om jag var praktikant igen. Så klockan 8 stod hon i dörren och jag skulle hålla en 90 minuters lektion inför "granskande" ögon. Hade ju förberett mig så jag var überplanerad med alla ingredienser(?) i paketet. Hon var iaf mycket imonerad och tyckte att jag var en aktiv lärare med mycket närvaro i klassrummet. Det kändes ju bra att höra. Kan ju ärligt erkänna att jag var lite pirrig innan, men sen visade det sig att det gick bra. Så nu kan hon komma hur mycket hon vill!! Kanske kan få en högre löneökning?


Kommentarer
Postat av: Iréne

Klart du är bäst! ´Du förtjänar "stor-Bratz"lön!!!

2008-11-17 @ 07:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0