Allmänt irriterad!!

Just nu går jag bara omkring och är allmänt irriterad. Är irriterad på gubbar som inte kan uppfostra sina hundar, på sega kassörskor som borde gå en snabbhetskurs, på barn som inte förstår vad nej betyder utan måste ifrågasätta, på lata elever som inte gör det de ska, på obeslutsamma kollegor som inte kan bestämma sig, på Boris som är som ett plåster, på grannar som inte förstår att vissa människor ska upp och jobba, på dataprogram som inte förstår att de alltid ska fungera...Ja kort sagt allmänt irriterad! Vet inte vad det beror på men även om jag visste det så skulle det nog inte hjälpa. Tyvärr är det Boris som får ut för det mesta eftersom jag inte har nån karl att skälla på =), vilket gör att han blir ännu värre. Alltså en ond cirkel.....

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Sitter den i? Irritationen alltså =)

2008-11-22 @ 10:59:15
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: Jessie

lite mindre idag men det kan ju bero på att jag inte träffat så mkt folk idag =)

2008-11-22 @ 15:55:28
URL: http://borismattes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0