Ny friserad

Har äntligen tagit mig ork och gått till frisören. Brukar bli med en si sådär par månaders mellan rum. Inte för att jag inte vill men jag tar mig aldrig tid till att ringa o beställa tid.
Gick dit idag med mitt risiga hår. Jag får ju alltid skämmas när jag kommer dit. Färgar man håret och har lockigt hår ja då blir det snabbt risigt så det brukar behövas ta en hel del. Fick en ny frisör som jag aldrig har varit hos och hon var helt okej. Det bästa med henne var att hon höll mestadels käften. Det jobbigaste jag vet är när de ska prata hela tiden som om vi kände varandra. Öh vi är inte kompisar o jag vill inte berätta allt om mitt privatliv.
Nu har mitt hår gått från svinto till silke(nästan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0