Myspysig dag trots värmen

Idag har jag haft en underbar dag trots värmen som jag verkligen lider av. Först drog jag och Stefan iväg för att spela mini golf i Mariebergsskogen. Stefan tyckte att vi skulle spela där istället för i skoghall för "Mariebergskogen ligger vid vattnet och det blåser nog där?!" Jag kan säga som så att det blåste inte alls speciellt mycket och mitt i gassande solen stod vi o spelade. Det var svettigt!! Det viktigaste i den här historien är att jag vann så nu leder jag över honom men 2-0!!
Så här ser en förlorare ut.


Stefan skulle ta en bild av vinnaren men det blev ingen bild av mig upptäckte jag nu när jag skulle ladda upp bilderna. Kan det vara så att han är en dålig förlorare???


Sen efter lite dusch och fixande av håret var det dags för en fika på stan med Fredrika. Kände mig lika svettig när jag kom ner till stan trots AC i bilen. Stor vits med duschen?! I allafall blev det en maraton fika tills Waynes stängde. Dom skulle stänga 8 men vi var där längre, konstigt att ingen sa till oss! Nu är jag full av ny positiv energi därför började jag blogga. Fredrika är den som har övertalat mig att skriva så nu hoppas jag att du läser min blogg!!! 


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

I hear you baby =)

2008-07-31 @ 18:36:35
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0