Lite telefonflirt

Har nu börjat planera min flytt ordentligt och skulle därför vara duktig och beställa bredband i tid så jag kan syssla med alla mina "viktiga" grejer på nätet. Och eftersom jag älskar nätet skulle jag beställa från Com hems sida(sorry bredbandsbolaget men ni har inget jack hos mig :(..). Det gick inte att beställa det jag ville. Vill bara ha 12 månaders bindnings tid för vem vet vad som händer om ett år? Iallafall blev det bara 18 mån hela tiden. Jaha tänkte jag då får jag väl ringa då....inget jag gillar.
Fick prata med en trevlig kille(har tyvärr glömt namnet) och när jag hade skrattat lite och talat om att det inte gick så bra på internet så fixade han så jag slapp betala porto på 99 kr, annars måste man det om man beställer via kundtjänst. Tack o tack sa jag och skrattade lite till. Sen försökte han iofs pracka på mig både TV kanaler och hemtelefon men den lätta går jag inte på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0