Husmor

För flera veckor sedan såg jag ett recept i NWT som jag tyckte lät gott och som jag ville prova. Idag kom jag till skott och gjorde kakan. Jag tyckte tydligen inte att det var tillräckligt varmt så jag satte på ugnen och bakade på. Boris kom som vanligt och väntade på sin tur. Han har nämligen fått en ovana att det är hans jobb att slicka visparna. Jag kan inte förstå hur men...
Han fick bara slicka en visp den andre tog jag he,he!
Medan kakan stod i ugnen skulle man göra en toscasmet. Tog en lite för liten kastrull men det gick bra ändå. Man är väl proffs!! Sedan var jag tvungen att ta en andningspaus på balkongen, det var lite varmt vid ugnen (förstår inte varför) så det fick bli en paus på balkongen med lite "luft". Boris han passade kakan han så ingen katt skulle ta den.




Kakan blev i alla fall bra men om den är god återstår och se :)


 Är man husmor så är man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0