En svettig dag

Skulle åka upp? till Karlskoga idag och ta med mig lite saker och lacka mitt köksbord. Kände att jag behövde komma ifrån lite grann. Fredrika: i Karlskoga var det inte mulet och grått! Här var det sol och varmt hela dagen. Har 29 grader i lägenheten och jag svettas. Allt började med att jag skulle bära upp mina 5 saker. Det är väl ingen match? Nä men prova själva att springa upp och ner till tredje våningen!!
Nu börjar jag i allafall få ordning i lägenheten. Visar en liten bildserie på före och efter. Lägg speciellt märke till mitt hårde slit med tapeterna. (Det blev några habrovinkar men det är det ingen som ser.)Vem har så dalig smak? Vem vill ha roströda? tapeter med kluttar och en bård i mitten i ett vardagsrum?

Min fina spackling

Datorn igång såklart :)



Mitt nylackade bord. Lägg mårke till den underbara tapeten i bakgrunden!

Börjar bli klart!

Mönsterpassnin på 53 centimeter.

Ahh min snygga bokhylla!

Fläkten på högsta hastighet!(hjälpte föga)

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Så orutinerat å bo på 3e våningen utan hiss!! Hur ska det gå när jag kommer å besöker dej??

Kan du kolla med grannarna så det är okej å sova i trappuppgången....

2008-08-01 @ 01:24:40
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0