Üllared

Då är resan till Göteborg med den inplanerade resan till Ullared över. Blev en skön stund som gav lite energi. Irenes pappa var helmysig. Mycket lik Irene så det gick att munkäftas lite. Lärde honom (och mig) att skanna diabilder. Herr K har ju ca 8900 diabilder(!) som han vill ska ligga på datorn. Skannern är jag ju inte superhaj på men eftersom jag är en tekniknörd så var det bara att lära sig själv först och sen herr K. Han blev så imponerad så nu är han jättesugen att ta itu med sina bilder. Fick tom en present som Irene köpte till mig på Üllared.♥

Igår var det tyvärr dags för hemresa. Klockan 8 gick bilen mot Karskoga och jobbet. Kan säga att det var ingen höjdare att jobba men det gick väl bra. Väl hemma var det dags för uppackning av alla saker. Det står nu grejer högt och lågt i hela lägenheten. Blev lite mer handlat än vad jag hade tänkt mig, men jag kan ursäkta mig med att mycket är julklappar och det andra behöver jag =). Så nu är alla julkappar införskaffade. Nyfikna?


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja jag skulle lungt kunna resa iväg för att slippa allt ;) Godnatt

2008-12-11 @ 23:05:49
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0