Slapp jul hemma hos Stefan

Ja då är julen snart över och den firades mycket lugnt hemma hos Stefan. Först en fika med ex svärföräldrarna som för en gångs skull var riktigt givande. Var inte samma gamla vanliga samtalsämnen =). Fick en julklapp av dem trots att jag egentligen inte ska ha nån.
Sen blev det julmat. Orkade tom duka fint så det kändes faktiskt lite lyxigt.

Se vad mycket mat för två personer men det räcker i flera dar =).


Stefan spänner upp sig!

Fick ta flera bilder på mig då jag sitter som en hösäck vilket gör att jag ser fetare ut än vad jag är =). Notera den nya frisyren. Fungerar även lockigt, eller?

Stefans jultallrik. Lite överfull, men ändå tog han en portion till =).

Nu dricks det lite cider och myser. Har vunnit en omgång av Buzz oxå.

Kommentarer
Postat av: Senemizz

Gillar den nya frillan frugan ;)

2008-12-25 @ 09:58:51
URL: http://senemizz.blogg.se/
Postat av: Fröken Källgren

Japp, funkar strålande lockigt.

Imorrn är det äntligen imorrn, vår dag =)

2008-12-25 @ 23:04:34
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0