Nu är det jul igen..

Ja då var det julafton då, den dag som en stor del av jordens befolkning väntar på. För mig kan det egentligen kvitta. Har aldrig varit speciellt förtjust i julen. Det är den dag på året som man förväntas vara glad. Detta var ett problem när jag var yngre då jag automatiskt blev sur o grinig(motvals jämt). Idag är jag dock glad trots omständigheterna. Inga krav, ingen stress eller press. Kan det bli bättre?
Lite juletrevlig ska jag dock vara. Ex svärföräldrarna kommer på fika. Sen blir det lugn o ro och mycket gött. Ha en god jul och hoppas ni får mänga julklappar. Själv är jag otroligt nyfiken på vad jag ska få i år. Har ingen aning o speciellt inte från Irene. Har varit mycket nyfiken på detta paket. Så vi får se vad det kan vara...


Kommentarer
Postat av: Julführern

Se det som en vanlig dag då, en braig sådan då man har rätt å bara mysa å lulla omkring =)

Puss & Julkärlek

2008-12-24 @ 11:55:32
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0