Julefrid

Gud vad härligt det är att vara ledig! Tyvärr börjar jag redan inse hur många dar som redan har gått, vilket gör att jobbet redan närmar sig=(. Får INTE tänka så!
Har fortfarande inte julpyntat. I och för sig så är väl det Stefans jobb eftersom jag är hos honom, hm kanske ska sätta honom i arbete? Om jag ska vara ärlig så spelar det ingen roll då jag inte är nån julemänniska. Tycker bara att det är skönt att vara ledig o slappa. Dock gjorde jag en saffranskaka och bytte grytlappar och kökshanddukar till de med julmotiv så lite julstämning har jag skapat=). Och inte att förglömma-kokat min egen julskinka som jag redan har provsmakat.
Nu ska jag fortsätta min slappning. Ha en god jul allihopa och hoppas att ni har varit snälla så att tomten kommer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0