Fullt ös

Efter en otroligt fullspäckad och jobbig vecka fortsätter helgen i samma takt. Idag är det sång på schemat för hela dagen...puh!!! Ska både uppträda på torget och ha konsert. Det på torget blev extra för att lilla pluttestaden Karlskoga blev årets kultur stad. Kul att stå där och se ut som en mupp. Troligvis kommer typ alla elever vara ute på stan och se en. Ja, ja vad gör man inte för att va med=)
Sen är det alltså dags för konsert på eftermiddagen. Så jag vet inte när jag kommer hem...hade planerat att jag efter denna vecka skulle spendera HELA söndagen i soffan, tills jag kom på att jag skulle till Göteborg på söndagen!! Kanske får vila till jul istället???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0