Flytthjälp

Idag har jag agerat flytthjälp åt fröken Källgren. Att flytta är något av det tråkigaste som finns, men hjälper man bara till så är det helt ok. Då behöver man ju inte ha ångest att man inte ska hinna osv. Trots allt så gick det mycket smidigt. Det som krånglade mest var att vi fick vänta lite på han som vi skulle låna bussen av och att vi fick byta buss då den ena inte startade. Sen flöt det på mycket bra och trots alla Källgrens möbler var vi klara på 2 timmar. Helt otroligt! Dock var vi många och ALLA kunde detta med att flytta. Inge klag där inte =).
Dock är jag mycket avundsjuk. Skulle oxå kunna tänka mig att bo där. Vi får se när det är min tur...

Tyvärr blir man mycket trött av att flytta och bära och springa i trappor så idag kan man ligga i soffan med gott samvete, första gången på hela veckan som man kan ha gott samvete =).


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Du kan slappa med världens bästa samvete hjärtat.

Å jag ska göra mitt bästa för å bli av med grannen ovanpå....

Puss å älskar dej =)

2008-12-28 @ 18:55:02
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0