Dålig bloggerska

Ja jag vet att jag aldrig bloggar. Jag har ju ingen energi att skriva, men det kommer väl förhoppningsvis om jag inte lägger ner bloggen...tiden får utvisa. För egentligen har jag ingen ursäkt att inte blogga, för det tar ju inte så lång tid och det händer ju en massa hela tiden. Det kan ju bero på att jag har hamnat i zyloms grepp och spelar helt värdelösa spel som inte gör annat än tömmer hjärnan, vilket i sig är mycket skönt. Jag lovar att jag ska bli bättre =), i allafall försöka =).

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Beror det på zylom så har jag full förståelse =)

2008-12-15 @ 17:54:08
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: Senemizz

Frugan du får då f*n inte lägga ner bloggen...hur ska jag då ha koll på dej? :P

2008-12-15 @ 19:50:54
URL: http://senemizz.blogg.se/
Postat av: stefan

snälla fortsätt, tycker det är dagens höjdpunkt. kram

2008-12-15 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0