30+

Ja då är man 30+ då. Känns ganska bra faktiskt, ingen större skillnad än innan. Oh ja Henrik man är inte äldre än man känner sig. Och då jag känner mig som 25 och alltid får visa leg på bolaget så måste jag ju vara 25 el? =). Och Catti det är inte en semesterdag extra vid 40 utan 6!!! Men jag längtar inte tills 40 iaf.
Konstigt nog blev jag mer firad när jag fyllde 31 än jag blev när jag fyllde 30(?). Det var faan bättre att fylla 31 tydligen. Av min matmamma Iréne fick jag 8(!) färdiga matlådor (hade önskat mig 10 halvt på skoj) som jag har när jag kommer tillbaka till Karlskoga. Kan det bli bättre än att ge matlådor till en som slutat lagat mat? Av Fredrika fick jag ett par blåjeansaktiga leggings som hon hade försagt sig på =). De var helt underbara så jag gick och köpte de svarta dagen efter. Av Alexandra fick jag ett spel till Ps2 och av Stefan en bok, maoam kolor och ett biobesök med med middag och öl som utnyttjades igår.
Men det största var nog i skolan. Då det var terminens sista dag hade vi tårtätning, betygsutdelning och dans runt granen. När betygen hade delats ut och det var dags för dansen kommer en av mina fd elever in med en tårta stort som ett hus och HELA aulan med ca 100 elever sjunger Ja må hon leva. Kan det bli större? Tårtan provsmakades hos Fredrika och den var helt underbar. Hade dock redan köpt en tårta så den fick jag frysa in så länge. Tydligen har jag betytt något för denna elev för det var 1 år sedan som jag hade henne i min klass, trots detta bemödar hon sig att baka en ljuvlig tårta till mig. Jag misstänkte att hon skulle köpa något men inte så här. Så det blev en mycket bra dag. En bra start på julledigheten!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Spelet var från både mig och David :D

2008-12-21 @ 19:32:58
Postat av: Catti

Byter fan 6 dagar också. GRATTIS på födelsedagen i alla fall. Ha en god jul. Kram

2008-12-22 @ 16:14:19
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0