WTF

Varför blir inget som man tänkt sig? Hade en enda enkel uppgift o inte ens det klarar jag! Skulle baka den förbannade kaka som jag har tipsat alla om, och vad händer den ser helt muppig ut!!! Det vore väl inget om det inte var så att jag ska ha med den på Kick offen imorgon. Faan vad pinsamt. Hoppas i alla fall att den smakar gott, annars får jag sjukskriva mig i en vecka...skoja bara. Nä men allvarligt, varför händer alltid det när man vill att det ska vara bra och inte när det bara är familjen eller nån som ska äta den. Jag blir gaalen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får säga till alla att blunda så glömmer de snart skönhetsfelen=)

2008-08-20 @ 22:13:33
Postat av: DumPer

asgarv...Jo...jag har ett jobb..men inte på samhall....men jobbar 24 timmar om dygnet...så liiiiiite bloggtid kan de väl bjuda på...Godmorgon förresten

2008-08-21 @ 07:21:03
URL: http://dumper.blogg.se/
Postat av: Anonym

När du får skumma anonyma inlägg, beror på vad det står förstås, så kan det vara en styck disträ Sophie som helt enkelt missar lite då och då =)

2008-08-21 @ 10:14:12
Postat av: Mia

Kakan tror jag smallt fint i munnen idag och vad det gäller Boris så ska han inte vara stött, detta var ingen CERT tillställning bara lite träning för Alva och jag slapp åka själv, därför fick Babbelina följa med. Hon och jag sov i husvagn där.

Pussa nu på Boris och tala om att han ska ladda för viktigare saker...

2008-08-21 @ 17:49:22
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0