Välkomnad

Idag blev jag välkomnad till huset av min granne :). Alltid rolig att känna sig välkommen. Det tog ändå lite tid för hon o jag har nog hälsat på varandra ett antal gånger men nu tyckte väl hon att det var läge. Jo då hon tyckte det var så kul att jag hade flyttat in. Tyvärr nämnde hon oxå att det var kul att jag var svensk o inte utlänning. Blir lite ledsen när de säger  så. Speciellt eftersom jag jobbar ihop med utlänningar o det är inge fel på dem. Ja, ja fördomar finns det alltid, men SÅ många utlänningar bor inte i området. Jag kontrade med att ja och visst är det kul att det INTE är en gamling som flyttar in.(bor mer panchissar än utlänningar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0