tutbingo

Nu har jag varit iväg på tutbing!!! :) Har blivit ett par turer denna sommar men utan resultat!!! Faan idag var det skitnära flera gånger men icke!!!! Hoppas på tur en annan gång, inte för det känns som om jag kommer att vinna men i allafall. I år ligger jag minus på tutbingokontot :(
Lite bilder på hur det ser ut för er som aldrig har varit där.

Stugan där dom ropar ut fel nummer!!

Vy över alla bilarna.


Bilen där man spelar i.

Stefan kollar om han har fått rätt nummer.

För er som aldrig har varit där kan jag säga att det är kul! Och man får många timmars nöje och spänning för 100kr. Visst det finns en hel del lustigt folk men det får man ta, får ju i allafall fnissa lite åt alla jävla foppatofflor!! Det säger jag, den dagen jag skaffar mig ett par foppatofflor så har jag sjunkit lågt i träsket(eller så har jag blivit tant) Kom ihåg detta! (speciellt du Sophie)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lätt att du ska få ett par Foppatofflor när du fyller. E du riktigt snäller kan du få välja färg=)

2008-08-07 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0