Snart iväg

Nu ska jag snart iväg för att träffa Fredrika. Hon har en mijon dejter idag men har en liten stund över för mig :)! Hon ska bjuda på mat, korvstroganoff(gott), o så blir det väl lite skitsnack som vanligt. Dags att planera inför nästa veckas avfärd på det stora havet(?) :)
Sen är det dags för denna helgs nattvandring. Känns som det kan bli en lugn kväll. Inte direkt nåt bra väder vilket brukar innebära mkt folk på stan. Får inte glömma att ta med mig det trådlösa modemet!!! Ska hyra ut det till en "arbetskamrat" i ett halvår för hon ville inte binda sig i 18 månader(vem vill det?) och så slipper jag betala för de månader som jag har kvar på min tid :). Det är bra att vara affärskvinna :)

Kommentarer
Postat av: Senemizz

Hahaha..va skön..."arbetskamrat"..numera din man ;P Och binda sig nej usch haha! ;P

2008-08-10 @ 23:58:33
URL: http://senemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0