Snark

Jaha då har man avslutat ännu en vecka på jobbet. Känns som om jag nästan(?) har kommit in i rutinerna. Känns lite tragiskt att det bara tar två veckor så är det som vanligt :(. Det vanliga var iaf att jag inte fick mkt gjort idag. Fredagar är ju min planerings dag men det inträffar ALLTID en jäkla massa möten som alltid tar hemskt mkt tid. Onödigt med möten, vem behöver prata m andra? Sen blev det inte mkt gjort. Måste ju kolla alla mina bloggar som jag läser, kolla mejlen osv...
Nu sitter jag i Karlstad o skulle egentligen ha jobbat men det blidde inte så. Var helt medvetslös när jag kom hit så jag valde att skippa det. Vad hände istället då? Jo jag somnade i soffan framför nyheterna!!! Varför ska man alltid somna framför nyheterna? Jag vill faktiskt veta vad som händer i världen. Nu är jag så där lagom groggy i huvudet....Kanske en sockerchock hjälper?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0