Pust

Har precis skickat hem Sophie till de Gullspångska skogarna i regnet. Hoppas hon överlever....
Har haft en mysig kväll med mat(andra gången på min nya spis). Belv gyros med ris och vitlökssås. Jätteavancerat :) Men jag hade faktiskt gjort en sallad. Boris gjorde en storslagen hälsning och höll på att riva halva lägenheten. Undrar hur många repor i parketten det blev?
Efter den storslagna middagen bjöd jag faktiskt på efterrätt!!! Melonglass med strössel!! Sophie var rånöjd över att jag hade strössel för det hörde inte till vanligheterna för hennes del. Efter det blev det en hel del snack i soffan. Boris kunde inte inse fakta att han inte fick plats i soffan utan var en riktig "charmknutte" som han alltid är.(man kan ju tro att han inte är uppfostrad alls?) Så istället fick han gå och vila i sovrummet. Inte direkt vad han ville men kan man inte sköta sig så....

Nu har jag slängt i en färg i håret, måste ju försöka se lite snygg ut på fredag. Tyvärr misslyckas det nog då jag har fått fler finnar och en mitt på bröstet??? Alltså hur gammal är jag egentligen?

Idag har jag fått lite mer gjort på jobbet så nu är jag snart tebax i gamla rutiner. Skönt att det blir kortvecka i allafall:)

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Bra, då är vi 2, jag har fått värsta pizzafejset!

2008-08-14 @ 10:19:37
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0