Nypiffad

Nu har jag börjat m förberedelserna för fredan. Har dushat och rakat bena :). Jag lever nämligen på mottot att känner man sig snygg så är man snygg(??). Jag till och med smörjde in mig o det hör inte till vanligheterna!! Har tom börjat packa. Får bli en lätt väska för annars kan jag aldrig bestämma mig. Har lagt ner 1 par byxor (tyvärr Fredrika det blir ingen kjol) o tre linnen. Det borde väl räcka? Dessutom har jag fått invigt mitt resekitt till schampo o sånt så det har jag oxå förberett!! Jag vet att jag går lite upp o ner i energin men jag får ta till vara på de korta stunderna :). Det är väl så det är? Fast jag känner mig lite manisk ibland. Tänk om man kunde ha en rak o stabil kurva istället för att pendla upp o ner hela tiden. Börjar bli trött på det!
Nu är det bara att härda ut en dag till på jobbet. Nu måste jag börja förbereda mig för måndan då eleverna kommer!!

Kommentarer
Postat av: Senemizz

Nice ;)

2008-08-13 @ 22:10:36
URL: http://senemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0