Mörkrädd?

Jag som aldrig har varit mörkrädd i hela mitt liv börjar nu fundera om jag inte är lite mörkrädd iaf? Eller så är det Karlskoga som gör det? Blev iaf skrämd igår kväll också, inte för att någon hoppa på mig el nåt sånt men... Så här var det. Jag o Boris var på kvällspromenad o var precis på väg hem. Vi svänger runt det sista hörnet o det ända jag funderade på var varför Boris helt plötsligt var så intresserad. Det är ju inget ovanligt att han helt plötsligt får för sig att just denna plats är mycket intressant. Nu var det så att det satt en mörk man i mörkret på en bänk just där o när jag såg honom skvatt jag högt o utbrast: Herre gud!!! Sen var jag tvungen att hälsa för jag skämdes så:) Varför måste jag alltid vara så högljudd?? Pinsamt var det i allafall o jag brukar som sagt inte reagera så mycket. Kanske beror det på att jag är lite nervös över att träffa på den där galna katten en gång till på kvällen...

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Å du tror förstås att Boris skulle stå glatt å titta på medan nån överföll dej...

Vill du kanske låna Love på dina promenader?

2008-08-19 @ 20:37:11
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0