Mer än halva

Nu har mer än halva lördagen gått o hittills har det gått bra. Har haft lite kvalitetstid med mig själv. Började dagen med att dusha o fräscha till mig. Sen bar det av till det stora centrum för att spana in det ordentligt. Gick ganska fort men nu vet jag iaf var Harrys ligger :)
Lyckades handla lite oxå, en luvtröja och ett par nya gympaskor. Var behövligt då mina gamla var så slitna så jag fick sår på hälen för att plasten hade kommit fram. :) Vet inte om de är snygga, ser lite klumpiga ut men de var dem som fungerade bäst för plattfoten. Hoppas de duger för annars får jag sälja dem på tradera, var nämligen rea på dem så jag får inte lämna tebax dem.
Försökte fixa nya dammsugarpåsar oxå men det verkar vara en omöjlighet, ahhh vad är det för dammsugare jag har köpt. Fast det var en säljare som kunde beställa men då måste jag veta exakt vad jag har för nummer på dammsugaren. Att det ska vara så besvärligt att köpa dammsugarpåsar, måste det finnas en mijon olika märken o modeller? Jag blir galen.
Resten av dagen har jag fixat lite i lägenheten, inte mkt men nu står iaf cd skivorna på rätt plats. Annars har jag mest suttit och läst. Läste en bok som heter blocket o den var riktigt bra.



Det konstigaste med att vara ensam är att man har ingen att prata med. Ibland känns det som om man inte har nån röst? Jag vet att jag har men jag har inte använt den. Hm...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Gör som jag. Prata med dig själv. Man får så jädrans bra svar =)

2008-08-30 @ 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0