lite sliten...

...efter gårdagens äventyr. Började med fest(!) hemma hos Sophie. Var en hel del nytt folk, kände typ 1 förutom värdinnan. Det var kul, alltid roligt att träffa nytt folk. Sophie var mkt seriös i sin roll som värdinna och bjöd på bål(!) snacks, dipp och gurk och morotstavar!!! Så avancerad hade aldrig jag varit. Sen bar det av till Harrys i två inringda bilar då ekonomin är lite skral för att ta en taxi. Annika och Heidi fixade en kommunbil som kom och själv ringde jag till Stefan för skjuts. Jag upprepar- det är bra med privat chaufför(han kom även och hämtade oss!) Tack Stefan för att du är så snäll och alltid kör och hämtar när flickorna ska göra stan osäker :)
Tyvärr var det mkt folktomt på Harrys men det fanns några trevliga personer så jag blev tom bjuden på öl och cider :) Trodde gentlemen var ett utdött släkte? Blev ganska full(förstår inte hur efter en halv BiB, lite bål, 2 cider och 2 öl) och vinglade hem i sängen.
Dagen idag har varit mkt seg med lite huvudvärk men nu mår jag bra :)
Visar några få bilder över kvällen. Har nämligen lärt mig av Fredrika att man alltid ska fråga folk om de vill ligga ute på internet så det gjorde jag och tråkmånsar som en del var så ville dom inte det. Förstår inte det för det är väl ingen som läser min blogg?

Jag i slutet av kvällen. Lite full? Fick många fina komplimanger för min tatuering som man kan ana på axeln. Alltid trevligt med komplimanger :)

Galna Annika

Några festgäster


Nästa gång blir det kanske fest på Harrys i Karlskoga??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0