Kvällsmat?

Det blev isig vaniljglass med oboypulver. Inte direkt nån Ben and Jerry men det gick ner. Piggnade dock inte till o nu är det väl ingen idé? Lika bra att lägga sig o sova ordentligt så jag orkar med morgondagens strapatser. Kanske en tur till IKEA?

Gick sista turen med Boris. Det var lugnt här i Karlstad. Varken en galen katt eller en mörk man på en mörk bänk. Däremot var han skit jobbig o gick och snosade o slickade efter alla brudar. Vad är det med er killar? Är övertygad om att om människomän fick och kunde så skulle de oxå gå runt som kåta hundar. Eller?

Fick lite dåligt samvete för en stund sen. Har två katter som inte bor med mig längre och den ena Selma är väl "min" katt. Hon blev så glad förut när Boris hade gått o lagt sig och var hur kelen som helst. Fick lite dåligt samvete att jag inte kan ha henne längre. Det värsta är att Fet Gertrud hennes syster kräver all uppmärksamhet så när jag inte är där får hon inte den uppmärksamhet som hon egentligen vill ha. Tyvärr går inte kombinationen Boris+liten lägenhet ihop så hon får bo kvar här, men det känns inte sådär jättekul. Jag får väl se det som om barnet har flyttat hemifrån el?....


Tänk att vakna med den här katten brevid sig!!

Kommentarer
Postat av: Catti

Det där är min grannes kattj***l

2008-08-23 @ 19:29:05
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0