Kvällens bestyr

Det blev en hel del gjort under kvällen i allafall. Jag löste min beslutsångest genom att:
1. Titta på ett avsnitt av Felicity på Dvd
2. Ta en massa bilder till mina framtida tradera försäljningar.
3. Duscha o raka mig under armarna. Vill inte se ut som Dum-pers drömtjej.
4. Lagt upp några annonser på tradera.
5. Pratat med en massa människor på msn.

Kan oxå berätta att jag har slutat med det nya att laga mat. Idag har det blivit: några bitar gott o blandat(hade kvar sen båtturen) och lite glass. Nyttig middag el? Slipper iaf disken :)

Boris har bara slappat. Hur kan man vara så trött när man bara 1. sover 2. sover 3. sover? Mysigt ser det i allafall ut:)




Kommentarer
Postat av: DumPer

asgarv...Nej...Jag är inte sjuk....!skrattar så tårarna rinner...men många i min bekantskapskrets skulle säkert säga..Lätt störd!..välkommen tillbaka..och godmorgon förresten

2008-08-20 @ 07:06:18
URL: http://dumper.blogg.se/
Postat av: Catti

Godis är gott. Glass är gott. Mat är gott. Alltså är godis + glass = mat. Plättlätt!

2008-08-20 @ 22:40:22
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0