Konstnär nästa?

Jaha då har man gjort sina bilder igen. Denna gång utan större entuiasm(?). Känns som om jag bara vill rita samma sak som förra gången men hur kul är det? Det är ju inte en bild man ska göra utan hela 7 stycken!!! En båt, blomma, träd, hus, nuvarande och orginal familj + en valfri!!!Jag vet att det inte är bilderna i sig som bild kristina bara tittar på men det känns som om man ska variera sig lite.. hur sjukt är det när man vill göra sig till för en bildpedagog?! Ska bli skönt ändå o gå dit o prata med henne. Kom precis lägligt då jag känner mig lite nere idag. Känns som om ensamheten närmar sig...fast jag vet att det inte är så o att det bara är 45 min till karlstad och positiv energi!!!!

Nu är det bara några dar kvar tills man börjar jobba igen. Första semstern på flera år o nu är den snart slut:(....ja det blir nog bra så småningom♣



Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Skruttan... Jag är ledig imorrn e.m om du vill prata lite skit.

Puss

2008-08-05 @ 10:11:44
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0