Jaha

Då var ännu en dag avklarad...pust. Fick sådär halvmycket gjort. Först hade jag två introduktions samtal med nya elever + tolk och sen planerade jag och Iréne det sista. Nu är allt klart inför uppstartardagen :). Efter lunch skulle vi ha ett litet möte för att presentera oss inför de nya lärarna. Hela lunchen gick jag o fundera på vad jag skulle säga. Ska jag berätta att jag är separerad el inte och vad ska jag berätta om mig själv? Var skitnervös. Det är ju ingen hemlighet men det känns inte kul att sitta och berätta...
Sen tog mig i kragen och gick in till chefen för att prata om hon vill betala för att jag går till bild Christina. Hade skickat ett mejl i sommar(man vill ju inte störa på semester) och hon hade inte riktigt svarat på det. Jag kände att jag var lite ur balans redan innan så jag hade bestämt mig för att jag ska INTE grina. Det gick inte så bra kan jag säga. Börja faan grina nästan på en gång. Hur pinsamt är det inte att grina inför chefen??? Jag känner ju knappt henne så jag måste har varit mkt ur balans. Men det är ganska jobbigt att ha en mask på sig hela tiden. Inte så att jag går omkring o spelar skitglad hela tiden men jag kan ju inte gå omkring o vara lessen hela tiden. Man kan ju låtsas halva dagen att livet är helt uunderbaart!!! I allafall vill hon inte betala för bild Christina eller vil vill hon kanske men de har avtal med företagshälsovården så jag får gå dit i stället. Jag behöver nog det oxå så jag går dit. Det är ju gratis. Det kändes ändå bra att prata med chefen. Jag tycker ju inte om att visa mig vek, jag vill ju vara den som fixar allt. Men ibland måste man väl bara inse att man är mänsklig, även på jobbet.

Efter jobbet skulle jag åka till Coop Forum för att se om de hade en hylla som jag vill ha till badrummet. När jag åkte dit höll jag på att grina och när jag åkte hem grät jag. De hade inte ens min hylla så inte ens det fick jag vara glad över....

Nu sitter jag här helt orkeslös. Borde egentligen titta i garderoben efter kläder att ha på mig på kryssningen men jag orkar inte. Vill bara lägga mig i soffan. Vi får se hur det blir...

Kommentarer
Postat av: Senemizz

Men frugan då!

Att vara mänsklig är allas rätt, kanske är det bästa att bara gråta ut? Kanske känns bättre efteråt?



Pst...vad färgade du håret i för färg?



Kraam

2008-08-13 @ 21:47:30
URL: http://senemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0