Fattig

Jaha då har man betalt alla räkningar o är pank igen :). Okej inte riktigt eftersom jag fick två löner:) men jag måste spara o det är det tråkigaste jag vet...Vill bara shoppa!!!
Var iväg efter jobbet och storhandlade. Jag har aldrig fyllt på ordentligt här så nu passade jag på. Blev en stoor summa. Kändes som om jag handlade för en hel familj o så var det bara lilla(?) jag. Var helt groggy av trötthet så det blev nog fler saker än jag hade tänkt, men nu har jag mat för lååång tid framöver :). O för mig är det guld värt att ha både kylen o frysen full av mat!! 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Så du ska börja slita på köket igen då?=)

2008-08-28 @ 00:47:41
Postat av: Jessica

jepp, ska försöka iaf, går väl kanske 2 dar i veckan el nåt?

2008-08-28 @ 07:09:49
URL: http://borismattes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0