extra pengar

Har precis sålt klart allt det jag har haft ute på annons. Jag älskar verkligen blocket och tradera :). Denna gång var det blocket som tjänade pengar på mig. Har nämligen sålt av alla mina gamla leksaker! Det går ju att sälja allt på internet. Det konstiga eller lustiga är att antingen leker inte värmländska barn eller så får de bara nya leksaker? Har sålt leksaker både till Arjeplog och Haninge. De kanske inte är lika noga där? Nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag har införskaffat mig min senaste leksak som är en extern hårddisk. Ja jag vet men jag älskar tekniska saker. Och nu kan jag spara hur mycket som helst eftersom den är på hela 500GB....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0