En otrooligt lyckad dag

Då var Kick offen avklarad. Var lite nervös över vad resten av kollegiet skulle tycka om dagen. Problemet när man ska anordna nåt roligt så vet man aldrig om andra tycker det är lika kul som en själv. Jag o Iréne hoppades att de andra skulle gilla dagen. Var lite nervös igår att jag skulle få stå för hela själv. Iréne var nämligen lite sjuk igår o risken var att hon inte skulle dyka upp idag. Jag tänkte att jag dööör om jag ska hålla i allt själv. Men hon kom o dagen blev otrooligt lyckad. Alla tackade för dagen. Nästa gång vill iaf jag inte anordna dagen för en annan kunde ju inte delta i det roliga på samma sätt. Men nu har vi iaf satt ribban o lämnar över stafettpinnen. (Fredrika förstod du sportkommentarena?). Dock är jag skit trött. Har så ont i fötterna o benen o ingenting hjälper. Kommer nog var som en snurrig pippi imorron. Lite dagen efter känsla kanske?
Tyvärr kan jag inte visa några bilder från dagen trots att kameran gick i ett då mina arbetskamrater inte vet att jag bloggar. Vet inte om jag vill att de ska läsa om mig o mina tankar, men kanske för att öka statistiken? Tycker min besöksstatistik har gått ner lite så kanske är det ett alternativ?
Visar iaf en bild på den otroligt fina "plankan" som vi åt till lunch.

Va faan jag är tom i bakgrunden. Tur att det inte var helbild för jag skratta mig svettig o var ingen vacker syn. Tur att det bara är oldies på mitt jobb när det gäller karlfronten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0