En morgonhistoria

Jaha här trodde man att det bara hände saker på kvällarna här i mitt område i Karlskoga, men icke. I morse när jag kom ut för att gå till jobbet ca6.30 hörde jag röster redan i trappuppgången. Detta är mycket ovanligt eftersom det brukar vara mkt tyst då. När jag kommer ut ser jag 4 personer sittandes på en bänk utanför min port. Jag hörde ju på snacket att de hade fått en och annan innanför västen. Självklart var de tvugna att prata med mig o jag som alltid är trevlig var ju tvungen att svara. Alltså, hur illa ställt är det för alkolistena om de sitter 6.30 ute på en kall bänk i nästan inga kläder? Frågan är om de har suttit där hela natten eller om de började på morgonen? I vilket fall så börjar jag fundera på vad det är för område jag bor i? I och för sig är det lite roligt att det händer nåt, men hur ska det sluta??

Kommentarer
Postat av: Catti

Blind gissning säger...EKEBY?

2008-08-26 @ 20:52:17
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com
Postat av: Jessica

Nej, skrantahöjden. Vet inte om det är bättre eller inte???

2008-08-26 @ 21:22:59
URL: http://borismattes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0