Dåligt minne?

Igår på nattvandringen som förövrigt var lugn. (Du behöver inte oroa dig Fredrika:)) så kom det fram en lång kille som såg hyfsad ut o sa. Hej Jessica! Min replik var att fråga känner jag dig? (killen)Ja är det inte du som är Jessica Tenser? Öh, jo,...ja nu känner jag igen dig(?) osv. Alltså jag kände igen ögenen men kan absolut inte placera personen. Jag vet att det är ca 15 år sedan sen vi sågs men hallå han visste både mitt förnamn och efternamn o jag kan inte minnas honom överhuvudtaget!!
Efter lite sömn inatt tror jag komma ihåg hur han såg ut då....men inget namn. Minns inte ens vilka han hängde med? Är det jag som har dåligt minne el var jag värd att läggas på minnet?
Ringde till Fredrika för att se om hon vet vem han är...men jag fick ingen hjälp där! Det blir för henne att plocka fram de gamla skolkatalogerna(eftersom jag inte har några kvar :() o titta efter.
Inte nog med det så kom det fram en kille till från förr(som jag vet vad han heter) o sa "det var inte igår" Öh jo för si sådär 2 veckor sen. Det säger lite hur full han var!!

Kommentarer
Postat av: Senemizz

Ey...det va inte alls därför jag glömde DEN (lånade en faktiskt). Jag hade brådis hemifrån till jobbet därför ja glömde...så de så =P / lillboss ;P

2008-08-09 @ 15:11:02
URL: http://senemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0