Dagen efter...

är jag svettig igen. Undrar när jag ska få normal temperatur? Trodde det skulle vara lite kallare idag men icke!!! Kanske beror det på att det blev lite alkohol med Fredrika igår eller så kanske det är åldern(?).
Planen var att sitta på hennes balkong och öla och sedan ner på stan o sitta på nån uteservering....
.....men det blev Singstar istället:) Det är nog det roligaste spel som har gjorts(förutom super mario till 8bits :)). Jag tror jag vann men vet inte.
Lite snygga bilder på två snyggingar.

Började sittandes

Efter lite uppvärmning blev det dans framför Tv:n. Stackars Fredrikas grannar :)



Kan tillägga att det var ca 30 grader i Fredrikas lägenhet....så jag var svettig igår oxå!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan hejsan!

Ja jag har nog mer bildblogg, för jag stavar så dåligt. Fast det är inga problem för det bjuder jag på. Roligt att se hur du kommer att bo i Karlskoga. Men vart ska jag sova om jag kommer och hälsar på? :)

2008-08-01 @ 16:08:57
URL: http://miaimolkom.blogg.se/
Postat av: Fröken Källgren

Yey, fan va snygga vi är!!! Å ja, jag tror dessvärre att du vann...

Puss

2008-08-01 @ 16:25:33
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0