Dagen efter...

Kul att man känner sig bakfull och seg fast man inte har druckit en droppe!!! Har varit uppe i ett par timmar efter ännu en natts nattvandring. Mycket lugnare i natt, men det såg ut som att det skulle bli en repris av fredagen då två gäng började gruffa och sedan kom det ett gäng idioter och skrek nazistiska slagord.(tänker inte säga vad de sa för då får jag väl FRA efter mig :)!) Men det blev ingenting...tur!!!
Iallfall har jag huvudvärk och känner mig hängig..inte bra att jobba:). Kanske kan bero på att Boris var och puffade på mig ett antal gånger i morse. Jag förstår inte varför han gör så för han är mer morgontrött än vad jag är!!! Kan tänka mig att han egentligen ville komma upp i sängen o gosa. Men ni kan ju tänka er själva en tjock bullterrier som ligger och trynar i en 90 säng. Så han fick gå och lägga sig i sin egen korg ett tag till:).
Just nu går det lite lättare att gå på promenad med honom tack vare att det har blivit lite kyligare ute. Annat var det när det var supervarmt då skulle han ligga mer än han skulle gå, så det tog lång tid att gå ut och gå!!!
Lite bilder hur det brukar se ut när betongsuggan är ute och går. Bilderna är snodda från bulle Mias bloggsida så det är hemma hos henne men det ser likadant ut hemma hos mig.



Å så en liten snyggbild på min bebis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0