Ännu en kvällshistoria

Det hände faktiskt ännu en kvällshistoria förra veckan som jag glömde att berätta. Kanske beror på att denna gång blev jag inte rädd utan mer fundersam.
Jag och Boris var alltså ute på den traditionella kvällspromenaden när jag hörde gitarr klink. Tänkte inte så mycket mer på det men när jag kom tillbaka hem hörde jag gitarrspelet igen..
Nu såg jag TVÅ män som stod i lekparken och spelade gitarr vända mot varandra. Nån slags battle?? Det ända jag tänkte var att eftersom det var en kall kväll borde det inte vara så smart att stå ute o spela gitarr, för blir inte gitarrer ostämda i kyla?
Man kan ju undra vad det är för område jag bor i egentligen....ja ja jag får ju iaf nåt att blogga om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0